Hej, jag heter Erik. Är 19 år och har inget liv!

HEJSAN för fan!
jeflar min kanel, det är första gången jag skriver i denna sak, (blogg....blog...blooggg..det stavas på något av de tre sätten, det är bara till att välja din jävla kukring).
Nu sitter jag framför datorn (NEHE?!?!), jo, och skriver. Det går inte så bra. muyh!
Idag vill jag passa på att säga GRATTIS till Gustav för han fyller äntligen 15 idag! :D..eller va de 18?
hoppas han fick många fina kaktusar som han så gärna hade önskat sig. Nu slipper han att stå utanför när vi spelar på Sticky Fingers ;)
Annars? nja jag vet inte, Ramus har färgat håret svart eftersom han vill vara mer som mig. Niklas simmar lite då och då, zelda, min hund, har gått ner lite i vikt (YAY :D) bra för henne! jag? njae jag har inte gjort så mycket, tagit mig ett bad, betalat mina räkningar, satt upp julpynt, masturberat (haha neeee det har jag faktiskt inte!...eller?, ne det har jag inte, eller? ne, eller?, njae, eller?, mjaaaa kanske några gånger.
Något jag har upptäkt (upptäckt?...ne det ser inte bra ut) något jag har upptäkt är att julskum är fanme as gott! creeds till dom som uppfann det. jaja, jag har väl inte så mycket mer att säga. Jo justeja! bandet!

Vi har nu (för några dagar sedan) mastrat klart hela schivan och den är nu på tryck, vi väntar ihärdigt på att den skall komma. DIGIPACK FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var nog allt från mig.

hope you liker// Erik the (B)IKER


Kommentarer
Postat av: Maggie

OMGWTFLOL? JAG BARA ÄLSKAR ER SAAAWH MYKKET LIXOPM :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33!!!!111!!11!!!!!!!!111.

2009-12-01 @ 21:11:46
Postat av: Sarah

Haha jag älskar att läsa er blogg :D Längtar till den 19de för då kommer jag lätt till diamond dogs :D puss på er killar <3<3

2009-12-14 @ 00:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0