Captain americas bandcamp in fängelset.. eh oh.. the PRISON!

PÅ lördag så jävlar i mig så smäller det, på lördag intar IKE fängelsets lilla sönderdansade scen med
sin älsklingar frankdown och även 2 andra band också, jane doe och rocketpeople.
Kommer bli en sprakande kväll kan jag lova, kommer vara väldigt personligt gött för mig ( rasmus )
efterssom att det är första gången på snart 3 år som jag spelar på den scenen.
Alla vi i IKE har spelat där tidigare, dock inte med IKE just utan med våra komna och gångna band.
Alltså har alla vi spelat där men inte IKE.. typ (??)
Ja, och alla ni som inte köpt någon skiva skall passa på att göra det för på fängelset så kommer
priset för en skiva vara: helt beroende på hur bra man dansar!
Så slå till vettja eller något, köpköpköp så kanske vi kan köpa mat efter när vi är hungriga och slipper tigga!
För er som inte sett musikvideon är den ute nu med: http://www.youtube.com/watch?v=msMv7geWqhc
och vi ligger uppe på spotify, man söker bara på IKE - life in a box, eller tvärt om..
life in a box - ike, eller hullerombuller life- ike in a box.. funderar på om våran nästa platta ska heta
life in another box kanske?
Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad, dra en kvällsrunk och sedan sova.
Ha't så gött ni 3-4 läsare :)
Mvoh Rallus Ballus
YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0