Back to the 90's

Herro turds!!! Razmuz skall dra info för er faktiskt 5 helt nya och unika besökare, välkommna!
Vi spelade somsagt på en tävling som kallas för "agera med musik" där det var 12 band som deltog. Man skulle sälja förköp ( skulle man vinna behövde man röster ) jag slängde en blick och skämdes lite när jag såg att alla band gjort alla sina förköp... förutom vi.. vi hade sålt 1 biljett. Jaja, vi kammade hem 3dje priset, fett förvånade blev vi iaf och tack så mycket alla som röstade på oss!


Sedan fick vi ställa in vårat sticky gig den 3dje mars pga sjukdommar i bandet. Hemskt ledsen om någon av er läsare faktiskt tänkte komma ( vilket jag inte tror :) Menmen, nu har vi bokat in två nya spelningar. En på Henriksberg, Showdown. Det var allas favorit Jonk som bokade oss. Tack så mycket för detta! Och en välgörenhets spelning på självaste öckerö öckerö öckerö! En favorit det med. Sedan vill jag tacka våran helt nya manager som gör mycket mera saker möjligt för oss. Tack som fan love!

MOVH IKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0